Dapatan & Cadangan


Terima kasih saya ucapkan kepada pihak Perbadanan Pepustakaan Awam Selangor yang telah memberi peluang untuk saya menjalani Latihan Industri di Syarikatnya. Sepanjang saya menjalani Latihan Industri di Syarikat tersebut banyak maklumat dan pengetahuan yang saya dapat.
Walaupun begitu, masih ada kekurangan yang perlu diperbaiki agar program ini lebih berkesan. Setelah menjalani program Latihan Industri ini ingin saya mengemukakan beberapa cadangan untuk dipertimbangkan bagi kebaikan bersama, sekiranya cadangan dan saranan yang saya kemukakan ini bercanggah dengan pendapat syarikat, saya ingin meminta maaf.

Antara cadangan dan saranan ini adalah:-
  • Sentiasa memantau dan mengikuti perkembangan para pelajar yang sedang menjalani program Latihan Industri.
  •  Lebih mendedahkan pelajar dengan pelbagai kerja agar pelajar dapat mempraktikan segala ilmu yang dipelajari serta pengalaman yang sedia ada.