Minggu 20 : Menyiapkan Laporan Pendigitan dan Laporan Latihan Industri


SHELVING
  • Shelving merupakan suatu aktiviti menyusun buku di rak mengikut kategori dan nombor siri.
  • Shelving adalah aktiviti yang saya lakukan selama 1jam pada setiap hari sebelum memulakan kerja di bahagian teknologi maklumat.
  • Aktiviti Shelving ini dilakukan pada setiap hari oleh semua staff di setiap bahagian. 


 Menyiapkan Laporan Pendigitan dan Laporan Latihan Industri

  • Pada minggu terakhir ini juga, saya telah diarahkan untuk menyiapkan laporan pendigitan untuk kesemua kerja-kerja pendigitan saya sepanjang menjalani latihan industri di Unit Pengurusan Ilmu ini.
  • Saya juga telah diberi peluang oleh majikan saya untuk menyiapkan laporan latihan industri saya dan beliau agak membantu dalam penghasilan laporan ini.